Sa oled siin

ARVAMUS: Rongisõitja valik – seista püsti või jääda hiljaks

  • Merili Mihkelsaar: Kui õiglane tundub teenuse eest maksmine, kui terviklikku teenust ei pakuta? Foto: freeimages.com

Kohtade puudus rongis ei ole ühelegi reisijale uudis. Minu arvates ei ole õiglane, kui pärast pikka tööpäeva tuleb terve reisi vältel seista püsti ja maksta seejuures täispileti raha.
 
Samas ei ole püsti seismine veel kõige hullem, mis rongisõitjat ees võib oodata. Puudus ei ole mitte ainult istekohtadest vaid lausa rongivagunitest. Seisukohast palju ebamugavam on ju see, kui tööle, kooli või koju viivale rongile saad alles pärast mitmetunnist ootamist.

Olukorda ei ole parandanud ka liikluse tihendamiseks liinide lisamine, sest sõiduplaanid pole suure osa reisijate jaoks sobivad ning järgmise rongi ootamiseks tuleb tundide viisi aega parajaks teha.

Arusaadavalt ei ole võimalik kõikidele inimestele meele järgi olla, kuid kui on teada, et enamiku reisijatest ehk rongiettevõtte klientidest moodustavad just tõmbekeskustesse tööle sõitvad inimesed, siis ehk tasuks neile rohkem tähelepanu pöörata.
 

Märksõnad: 
Eesti
Topic: 
Arvamus
Toimetaja: 
Tarmo Tüür

Kommentaarid

Õige! Miks peaks see, kes istub, maksma samasugust piletihinda nagu see, kes seisab? Olen ise ka mõelnud.

See rongides püstiseismine on täiesti lauslollus! Pagana Elron! Aga raha oskavad küll küsida, ilma et häbi tunneks!

Lisa kommentaar