Sain eile signaali, et osadel bussidel on see probleem ilmnenud. Praegu kogume andmeid, millistel bussidel see probleem on ja võtame need töökotta.
Heikki Tälli, Tartu linna bussiparki hooldava ettevõtte Maz Eesti direktor

Sa oled siin

Bussides on taas vibratsiooniga probleeme

  • Linnaliini buss Tartus. Fotograaf Inna Šarina

Eelmise aasta märtsis lubati, et Tartu linnaliinidel sõitvatel Maz marki bussidel jääb vibratsiooni vähemaks. Täna, poolteist aastat hiljem on see taas probleem.
 
Linna peal bussiga liiklevad tudengid Marko (20) ja Erki (21) tõdevad kui ühest suust, et väiksemates bussides on vibratsioon tajutav, kuid suuremates on murekoht likvideeritud.
 
Tälli sõnul on probleem vaid tehnilist laadi ja peaks olema ajutine, kuid sajaprotsendilist vibratsioonivabadust kasutusel olevatesse bussidesse ilmselt ei tulegi. Seda ei võimalda bussides olevad Mercedese mootorid. Vibratsiooniprobleemile leiti eelmise aasta kevadel töötav lahendus. Kui vibratsioon on tagasi, siis ilmselt on bussidel mootoripadi on väsinud ja vajab välja vahetamist.
 
„See on kindlasti ajutine probleem, põhimõtteliselt on see probleem lahendatud ja hetkel tekkinud probleemid on lihtsalt tehnilised. Me oleme selle signaali kätte saanud ja kindlasti tegeleme sellega,“ lubab Tälli.

Märksõnad: 
Eesti
Topic: 
Olemuslood
Toimetaja: 
Terje Talv

Kommentaarid

Ee... Aga miks see vibratsioon halb on? Seda võiks ju ka selgitada.

Uudise sees võiks ka ikka eraldi veel välja toodud olla, et kes see Täll on ja mis ta eesnimi on.

Aga olen isegi linnaliinibussides seda probleemi märganud - väga ebameeldiv on! Loodan, et asjaga ikka päriselt tegeletakse.

"Vibratsiooniprobleemile leiti eelmise aasta kevadel töötav lahendus. Kui vibratsioon on tagasi, siis ilmselt on bussidel mootoripadi on väsinud ja vajab välja vahetamist."

Mis lahendus siis leiti? Ja sõnakordused ajavad jätkuvalt natuke närvi!

Mulle küll meeldiks sõita vibreerivas bussis, saaks kogu aeg massaaži!

Lisa kommentaar