Majandusaasta aruande põhjal teenis Sportlyzer 2014. aastal treeningu juhtimise tarkvara renditulu 12 066 eurot, millest ligi 80 protsenti moodustas müük Euroopa Liidu riikides. Majandusaasta aruanne 2015. aasta kohta on veel esitamata. Saag ütles, et pole jõudnud seda veel teha.
 

Sa oled siin

Sportlyzer pürgib investorite toel välisturgudele

Tartust alguse saanud idufirma Sportlyzer soovib aasta jooksul saavutada kiire kasvu, et saada juhtivaks spordiklubidele tarkvara pakkujaks Euroopas.
 
Sportlyzer, mis on loonud liikme- ja kalendrihaldustarkvara spordiklubidele, kogus tänavu kevadel Eestis välja töötatud ühisrahastusplatvormil Funderbeam investoritelt 132 000 eurot. Sportlyzeri asutaja ja tegevjuht Tõnis Saag ütles, et Sportlyzeris tegutsetakse praegu selle nimel, et treenereid abistav tarkvara saavutaks globaalsel turul juhtiva positisooni. „Kasv ei ole olnud nii kiire, nagu me tahaksime, aga kõik on paremuse poole liikunud,“ ütles Saag.

Kuus liitub Sportlyzeriga keskmiselt 35–40 maksvat klubi.

Saagi sõnul kasutab Sportlyzeri tasulist versiooni mitusada klubi üle maailma, Eesti klubid moodustavad kasutajatest umbes 25 protsenti. Tasuta versiooni kasutajaid on sama palju lisaks.
 
Kuus liitub Sportlyzeriga keskmiselt 35–40 maksvat klubi. Soovitusindeks, mis näiab, kuivõrd rakenduse kasutajad seda teistelegi soovitaksid, on 34. Võrdluseks võib välja tuua, et Ameerika firmade keskmine on kümne lähedal.
 
Funderbeami tegevdirektor Kaidi Ruusalepp ütles, et Sportlyzeris on kogenud meeskond, kes aitab ettevõttel tulevikus edu saavutada.
 
Käsipalliklubi HC Tallinn noortetöö juhi ja Sportlyzeri kasutaja Madis Kokkuta sõnul meeldib talle Sportlyzeri äpp niivõrd, et ta otsustas sinna ka investeerida. Kokkuta rääkis, et kaasaegne rakendus lihtsustab spordiklubide tööd, sest sealt saab treener kogu vajaliku info, näiteks selle, kes parasjagu trennis kohal on, ühest kohast kätte ning enam ei pea Exceli tabelite täitmisele aega kulutama.
 
Saag ütles, et Sportlyzeris keskendutakse praegu kliendi paremini tundma õppimisele, et oma ärimudelit efektiivsemaks muuta ja suurema hulga klientideni jõuda. Samuti tegeletakse toote arendamisega. Septembrist läks näiteks käima rakendus, mis informeerib lapsevanemat lapse treeningutest.
 
Majandusaasta aruande põhjal teenis Sportlyzer 2014. aastal treeningu juhtimise tarkvara renditulu 12 066 eurot, millest ligi 80 protsenti moodustas müük Euroopa Liidu riikides. Majandusaasta aruanne 2015. aasta kohta on veel esitamata. Saag ütles, et pole jõudnud seda veel teha.
 
Majandusaasta aruande esitamata jätmise eest ootab tahv.
 
„Investoritele pole tähtis, kas nad näevad seda majandusaasta aruannet. Neile on tähtis, et ettevõte peab neid oluliseks ja suhtleb nendega,“ sõnas Kaidi Ruusalepp. Suhtlemine võib tema sõnul toimuda ühisrahastusplatvormi või e-kirjade teel.
 
IT-firma Playtech endine tegevjuht ning Sportlyzeri juhtivinvestor Rein Lemberpuu ütles, et pole viimastel kuudel Sportlyzeriga kontaktis olnud, kuid sõnas, et pole oluline, kui mõni püstitatud eesmärkidest on veel täitmata jäänud. Lemberpuu investeeris Funderbeami kaudu Sportlyzerisse 25 000 eurot. „Nende investeeringutega läheb nagunii kümme aastat enne, kui reaalset tulemust näha saab,“ lausus ta.

Märksõnad: 
Uudised

Lisa kommentaar