Turundusmaastik ja A. Le Coqi klientide tarbimisharjumused muutuvad kiires tempos. Üha rohkem inimesi hindab tervislikkust, head maitseelamust ning alkoholivabu alternatiive.
A. Le Coq on Eesti vanim õlletootja ning kõige laiema tooteportfelliga joogitööstus Läänemere piirkonnas. A. Le Coqi kommunikatsioonijuht Mari-Liis Õunapuu ütles, et peale Tartu 2024 projekti lõppu tuli otsida uusi ja põnevad koostöid, kuidas Tartu kogukonnas panustada ja olemas olla.
“A. Le Coq on ära sõnastanud, et panustame aktiivsetesse kogukondadesse ning eriline fookus on haridus-, spordi- ja kultuurivaldkondadel,” ütles Õunapuu. Tema sõnul eelistab A. Le Coq pigem pikaajalisi koostöid. Näiteks on ettevõte teinud Jalgpalli liiduga koostööd 25 aastat, Klubi Tartu maratoni ja Tallinna maratoniga üle 20 aasta.“ Meil on ka ühekordseid või lühemaajalisi projekte, mille puhul lähtume samadest põhimõtetest,” sõnas Õunapuu.
Ettevõttel on paljusid alambrände nagu Vitamineral, Aura või For Me ning A. Le Coqile on oluline olla pidevalt muutuva turundusmaastikuga kursis. “Kui 20 aastat tagasi tegime ühe telereklaami või 10 aastat tagasi üks kord nädalas Facebooki postituse, siis praegu püüame harjuda kiire infovooluga ning aru saada, kus on meie kõige suurem kasutegur,” ütles Õunapuu.
A Le Coqi alambrändid mängivad suurt rolli ka sihtrühmadeni jõudmisel, kuna ettevõtte auditoorium on pea igaüks, kes vähegi vedelikku tarbib. “Üldjuhul lähtume ikkagi inimeste tarbimisvajadustest, mitte ilmtingimata vanusest,” sõnas Õunapuu. Ta rääkis, kuidas For Me on suunatud pigem noortele tudengitele ehk nendeni jõuavad nad sotsiaalmeedia kaudu, samal ajal kui Aura magneesiumiveega käiakse erinevatel üritustel, et jõuda nii noorte kui ka vanemateni.
Ettevõtte klientidel on aina suurem huvi alkoholivabadele toodete vastu. “Meie tooteportfellis on tegelikult juba kaks kolmandikku alkovabad tooted,” tõdes Õunapuu. Tema sõnul on järjest suuremas kasvutrendis just veekategooria tooted. “Maitsevesi on tervislikum alternatiiv, kuna klient saab hea maitsekogemuse ning ka suhkrukogus on tootel väiksem kui traditsioonilises limonaadis,” sõnas Õunapuu.
Hanna-Liisa Murd, kes on neljakuuse beebi ema, ütles, et on täielikult smuutide ja maitsevee fänn. “Avastasin Aura smuutid raseduse ajal ning need on jäänud harjumuseks ka nüüd, kui beebi on sündinud,” lausus Murd. Tema jaoks on maitseveed hea vaheldus tavalisele veele ning eriti meeldiv on neid tarbida külmalt. “Hea viis, kuidas hoida end värskena ning tarbida ka vitamiine, ilma et ise sellest aru saaks,” ütles Murd. Ta usaldab A. Le Coqi tooteid, kuna need on kvaliteetsed, hea maitsega ning mis kõige olulisem, Eestis toodetud.
Tartu majanduseriala tudeng Carl Markus Dalton eelistab A. Le Coqi alkohoolsetest toodetest kõige rohkem A. Le Coq Premiumi õlu ning Mojito kokteili. “Nende jookide maitse viib lihtsalt keele alla,” ültes Dalton. Ta usaldab ettevõtet, kuna see on pika ja eduka ajalooga firma.
- Kommenteerimiseks Logi sisse
Kommentaarid