Visuaal on esimene asi, mida inimene tähele paneb. Et olla silmatorkav ja meeldejääv, on ka ülikoolile oluline luua oma sõnumeid, kultuuri ja isikupära väljendav visuaalne kommunikatsioon. Kuna ülikooli näol on tegemist keeruka organisatsiooniga, on tarvis selle struktuuriüksusi liitvat, kuid samas ka neile eristusvõimalusi pakkuvat kujundusstiili.
Tartu ülikooli visuaalse identiteedi elemendid nagu värv, logo ja tüpograafia on kirja pandud ülikooli stiiliraamatusse. See on justkui õpik, millele toetudes saab ülikool end iga päev uuesti luua, säilitades oma iseloomulikke jooni. Samas peab ka visuaalne keel olema ajas muutuv ning kohanemisvõimeline. Tartu Ülikooli visuaalset identiteeti ja hiljuti uuenduskuuri läbinud stiiliraamatut tutvustavad ülikooli turundusjuht Karl Vetemaa ning kogemuskujunduse juht Aadi Tegova.
Video fail
- Kommenteerimiseks Logi sisse
Kommentaarid