Luunja keskkool alustas õppeaastat uue direktori Ave Kikase juhendamisel, sellega kaasnes nii personali kui ka muid muudatusi.
Luunja keskkoolis viis aastat klassijuhatajana töötanud Maali Kahusk on nüüdseks ametist lahkunud. Tema sõnul oli töölepingu mitte pikendamine direktoriga ühine otsus. Kahusk hakkas oma esimest kõrgharidust omandama, kui Luunja keskkoolis töötas, mida toetas ka toonane direktor. Praegu on tal käsil eripedagoogika erialal kolmas kursus. Kahuski sõnul oli uus direktor kahelnud ka tema eluotsustes, täpsemalt selles, et tal veel haridust ei ole.
Luunja keskkooli direktori Ave Kikase sõnul pole ta koos Kahuskiga päevagi töötanud, sest tema tööleping lõppes eelmine õppeaasta. Sellegipoolest osales Kahusk õppeaasta esimesel koosolekul ning pidas pärast seda vestluse uue direktoriga. Kahuski sõnul ei soovinud Kikas tema töölepingut uuendada, sest Kahusk pole direktori sõnul kvalifitseeritud õpetaja.
Victoria Parmas töötab Luunja keskkooli haridustehnoloogina kuni 17. septembrini. Parmas on lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendaja. Töötaja, keda ta asendab, esitas avalduse, et tuleb tagasi. Selle tõttu anti Parmasele kaks nädalat ette teada, et ta peab töölt lahkuma. Parmase sõnul oleks ta ise andnud lahkumisavalduse, kui tal poleks tööleping lõppenud. “Ma ei taha sellise juhtimisstiiliga inimesega koos töötada,” ütles Parmas. Tema ning Kikas pole näost näkku kohtunud. Parmas kirjeldas, et olevat Kikasega üritanud kohtuda, kuid ta ei saanud vastust. Lisaks oli Kikas tahtnud, et Parmas koolis kohapeal oleks, kuigi Parmase sõnul oli tol hetkel tungivalt öeldud, et mitte kooli tulla, kuna valatakse uut põrandat. Parmase jaoks olid vähesed kokkupuuted direktoriga arusaamatud.
Luunja keskkooli direktor Ave Kikas ütles, et Parmase ja Kahuski töölt lahkumise põhjuseid ei ole sobilik ajakirjanduses arutada. Kikas ei tahtnud kommenteerida ka tema ja Parmase vahel tekkinud arusaamatusi. “See on töötaja ja tööandja vaheline asi, kuidas asjad on korraldatud,” lisas ta.
Kikase sõnul on tal uude kooli sissesulandumine läinud hästi. Kooliaasta on kestnud vähe, ta õpib veel õpetajaid tundma. Üks muutustest on tema sõnul see, et kõigile inimestele hakkavad koolis kehtima samad reeglid. Direktor alustas ka iganädalast õpetajatede koosolekute läbiviimist. Lisaks on Kikase eesmärk õpetajate koormust normaalsemaks teha, et nii õpetajatel kui õpilastel oleks koolis mugav.
Kommentaarid